تور کیش

تور کیش,تور کیش نوروز 96,هتل کیش,قیمت تور کیش,بهترین هتل کیش

تور کیش

تور کیش,تور کیش نوروز 96,هتل کیش,قیمت تور کیش,بهترین هتل کیش

تور کیش هتل گاردنیا کیش

رزرو هتل 4 ستاره گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Gardenia Hotel

هتل گاردنیا کیش به عنوان هتلی نوساز و با کیفیت خدمات رسانی 4 ستاره در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در سال 1390 شمسی فعالیت خود را آغاز نمود. هتل گاردنیا کیش دارای 3 فاز می باشد که فاز اول هتل که بصورت ویلایی است دارای 21 واحد اقامتی 2 ، 3 و 4 تخته است که در فضایی دلباز و سرسبز در سال 1390 به بهره برداری رسیده و آماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش می باشد. فاز دوم هتل گاردنیا کیش برای خدمات رسانی بهتر، در ساختمان 5 طبقه همراه با 36 باب اتاق 1 ، 2 ، 3 و 4 تخته با  امکانت و تجهیزات رفاهی مناسب در سال 1393 به مجموعه اضافه گردید. فضای سرسبز و آرامش بخش هتل گاردنیا کیش این هتل را به مکانی مناسب برای گذراندن اوقات تعطیلات و استراحت برای گردشگران تور کیش تبدیل کرده است و همچنین موقعیت و فاصله کوتاه هتل گاردنیا کیش نسبت به مراکز خرید و تفریحی همچون بازارهای پردیس و پلاژ آقایان و... این هتل را با رقبا متمایز میکند. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی شاپ هتل گاردنیا کیش با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات رایگان هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه رایگان ، سرویس بازار و... نیز اشاره کرد. هتل گاردنیا کیش در سال 1394 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

website.pngوب سایت هتل گاردنیا کیش : gardeniahotel.ir
عکس ها و تصاویر هتل گاردنیا کیش

 

امکانات هتل گاردنیا کیش

امکانات کلی هتل گاردنیا کیش

پذیرش 24 ساعته ، رستوران ، کافی شاپ ، لابی ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، خدمات تحویل بار و چمدان ، صندوق امانات ، اینترنت رایگان در لابی ، فضای سبز ، دستگاه واکس کفش ، نمازخانه ، خودپرداز و... .

رستوران ها و کافی شاپ های هتل گاردنیا کیش

رستوران نخل هتل گاردنیا کیش به عنوان رستوران اصلی هتل با کادری مجرب برای ناهار از ساعت 13 الی 15 و برای شام 21 الی 23 آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. 

کافی شاپ نسیم هتل گاردنیا کیش واقع در سرسرای باران با انواع نوشیدنی های گرم و سرد بصورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد.

اغذیه ترکی سبز و سلامت بصورت همه روزه از ساعت 13 الی 1 بامداد با انواع غذاهای ارگانیک آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

چایخانه سنتی هتل گاردنیا کیش همه روزه از ساعت 13 الی 2 بامداد در فضای باز و مسقف با انواع چای ، دمنوش ، قلیان و تنقلات آماده سرویس دهی می باشد.

امکانات اتاق ها و سوییت ها

هتل گاردنیا کیش در 2 فاز ویلایی و ساختمان اصلی به بهره برداری رسیده است که خدمات اتاق ها میتوان به تهویه مطبوع ، روم سرویس ، صندوق امانات ، یخچال ، مینی بار ، صندلی و میز ، سشوار ، وسایل بهداشتی هتلی و... اشاره نمود.

امکانات ورزشی هتل گاردنیا کیش

امکانات و خدمات ورزشی هتل گاردنیا کیش در پروژه فاز 3 هتل در حال احداث هستند که شامل استخر سرپوشیده ، سالن ورزشی و بدنسازی ، اتاق نگهداری کودک و... می باشد و تعداد اتاق های هتل به 100 باب افزایش می یابد و سایر امکانات ورزشی هتل میتوان به سالن بیلیارد ، دوچرخه سواری نیز اشاره کرد.

فاصله هتل گاردنیا کیش تا جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

فاصله تا بازار پردیس 1 کیش : 1.1 کیلومتر

فاصله تا بازار پردیس 2 کیش : 1.2 کیلومتر

فاصله تا مرکز تجاری کیش : 1.3 کیلومتر

فاصله تا هایپر مارکت کیش : 1.5 کیلومتر

فاصله تا بازار مرجان کیش : 2.9 کیلومتر

فاصله تا پارک دلفین ها کیش : 5 کیلومتر

فاصله تا کارتینگ کیش : 2.6 کیلومتر 

فاصله تا پلاژ آقایان کیش : 900 متر

فاصله تا اسکله تفریحی کیش : 2.7 کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی کیش : 14 کیلومتر

فاصله تا شهر پدیده کیش : 14 کیلومتر

قوانین و مقررات هتل گاردنیا کیش
  • ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد و در صورت تاخیر شارژ اضافه تعلق می گیرد.
  • اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.
  • پذیرش بانوان محترم با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • صیغه نامه معتبر اسناد رسمی مورد تایید می باشد.
  • رستوران نخل هتل گاردنیا کیش 08:00 تا 10:00 برای صبحانه، 13:00 تا 15:00 برای ناهار و 21:00 تا 23:00 برای شام است.
  • هتل هیچ مسئولیتی در قبال اشیا قیمتی و وجه نقد ندارد و مسافران تور کیش میتوانند از صندوق امانات داخل اتاق ها برای حفظ اشیا قیمتی خود استفاده نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.